torstai 3. maaliskuuta 2011

Palstakausi käyntiin!

Ja tästä se palstakausikin käynnistyy! Turun 4H ilmoittaa sivuillaan, että:

"Viljelypalstojen vuokraus alkaa Turun kauppahallissa tuttuun tapaan viikolla 13.

Maanantai 28.3.2011 ja tiistai 29.3.2011 on varattu kesän 2010 palstavuokraajille, jos he haluavat uudistaa palstavuokransa! Loppuviikolla palstat vapautuvat yleiseen jakoon!

Olemme paikalla kauppahallissa:
maanantaina 28.3. klo 9-17
tiistaina 29.3. klo 10-16
keskiviikkona 30.3. klo 9-17
torstaina 31.3. klo 9-17
perjantaina 1.4. klo 10-16
lauantaina 2.4. klo 10-13"

Haluan itse ehdottomasti saman palstan kuin viime vuonna, koska paikka on hyvä: päätytontti, vesipiste lähellä ja palstalle muutenkin helppo kulkea.

Mm. nämä aurankukat ovat viime kesäisiä palstailuni tuloksia:


Muutakin mukavaa on tapahtunut. Minä, joka en koskaan voita missään mitään, olin tällä kertaa onnekas Viidakkokirjeiden arvonnassa! :-) Kiitos vielä kovasti Viidakkokirjeille ja onnettarelle!

3 kommenttia:

Saila kirjoitti...

Onnea! Siis voiton johdosta ja palstan hankintaan! Ihana aurankukkakuva, voi että se on kaunis. Hankin nyt sen siemeniä ensimmäistä kertaa, jotakin tummempaa sävyä (kait, vaikka joskus siemenpussista tulee vähän muuta kuin mitä odotti!)

Kukkahattuneiti kirjoitti...

Hei! En ees tiennyt tämmösestä, oon luullut että palstat on joillekin harvoille ja valituille! Kiitoskiitoskiitos kun infosit :) Oon ihan innostushepulissa täällä. Kerroppa vielä tarkemmin tosta palstan hankkimisesta. Olitko viime vuonna ekaa kertaa? Saako palstaa varatessa esittää toiveita sijainnista, vai miten nuo menee? Että joutuuko sitä sitten matkustamaan toiselle puolelle turkua jos käy huono tuuri, vai mikä on palstojen jakotaktiikka? Onko palstoille mieletön tunku, pitääkö siellä olla valmiina paikalla ke klo 08 jonottamassa ja kyynärpäät pystyssä :D

Partsipuutarhuri kirjoitti...

Saila: kiitos onnitteluista! :-)

Kukkahattuneiti: olin viime kesänä palstailemassa ekaa kertaa ja varasin palstan vasta aika myöhään. Sain silti haluamaltani alueelta. Tänä vuonna mun ei tarvitse jonottaa, sillä mun on mahdollisuus saada sama paikka tänäkin vuonna. Uskoakseni palstoja kuitenkin riittä haluamaltaan alueelta.