tiistai 28. joulukuuta 2010

Ransu vs. Ransu

Terveisiä Keski-Suomen nietosten keskeltä!
Olen Ransu-dreeveri ja eilen kuulin, että jossain saaressa kaukana asuu Ransu -niminen kissa. Nyt katti katotaan, kumpi pärjää paremmin hangessa!

Kaikki olis paljon helpompaa, ellei tarviis kiskoo tuota kömpelöä ihmistä perässä kuin kivirekeä.

Usko nyt. Tästä sitä on menty ennenkin ja tästä mennään nytkin!

 Tästä se polku meni ennen lumisateita ja tästä se menee nytkin!

Nytmä en enää muista, pitikö kääntyy tästä vai tosta. Mut tuu sä vaan perässä, mä hoidan tän homman!

JIHAA! Täällä. Ei oo mitään hätää.

4 kommenttia:

Saila kirjoitti...

Voi Ransu-dreeveri <3 ! Ei Ransu-kissa pärjää Ransu-koiralle alkuunkaan. Ei laita tassuaan hankeen kuin muutamaksi minuutiksi, niin kuin tänäänkin, ja silloinkin vain paikkoihin, joissa on polku tai mieluiten täysin aurattu alusta.
Kiitos erittäin kauniista joulukortista, se oli ihana yllätys!

Tiia kirjoitti...

Vaikkei noi dreeveritkään ole sieltä pitkäjalkaisimmasta päästä, niin näyttää sujuvan umpihankilenkkeily vähän jouhevammin kuin meillä... :D

Mutta ei hätää, kevät tekee jo tuloaan.. eilen tuli H&M:n kevätkuvasto, siis oikeasti, ja viime yönä mä näin unta palstalta. :)

Partsipuutarhuri kirjoitti...

Ransu on vanhempieni koira ja melkoinen menijä, vaikka tassuissa ei tosiaan mittaa olekaan. :-) Kun minä tulen kyläilemään ja vien Ransun lenkille, Ransu ottaa hihnasta kiinni ja taluttaa minua - enhän mä voi tietää mikä lenkkipolku milloinkin on The Hänen mieleensä. :-)

Tosiaankin - kevät tulee. Kohta saa ja pitää laittaa paprikat ja chilit multiin ja siitä se taas lähtee käyntiin!

Nettimartta ja Pyry kirjoitti...

Hyviä hankikävelyjä Ransulle! Kyllä se kevät sieltä tulee...